neděle 18. prosince 2016

Lucie je zpět!

Tak je to skoro dva roky, co jsem sdílela poslední příspěvek či recept.

Pfff, toto nějak letí...

Od té doby se změnilo hrozně moc věcí a změnila jsem se i já. Dá se říct, že kromě mého milovaného Brna se u mě změnilo všechno. Tedy až na jednu věc - stále peču a stále mě to baví :-) Teď se k tomu ale občas přidalo i nějaké to vaření, paleo pokusy a další srandy.

A tak si myslím, že je načase se znovu pustit do blogosvěta. Tedy co si budeme povídat, já nejsem žádná velká bloggerka či kuchařka a ani na to neaspiruju. Tento blog ale slouží jako moje odkladiště receptů, které za to stojí, a ke kterým se ráda vracím. A tak to vypadá, že si zde budu "odkládat" dál.

Těší mě, že sem pro recepty stále někdo zavítá. Snad pro vás mnou ozkoušené recepty budou i dál inspirací.

Dobrou chuť!

Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat