neděle 8. června 2014

Upgradeované zelené smoothies, aneb co všechno se dá do mixéru naházet...

Minule jsme si ukázali, jak na základní zelené smoothies. No a dnes tu pro vás mám pokračování a příklad toho, jak se dá vylepšit a pokaždé dosáhnout jiné chuti. Je to naprosto jednoduché - prostě k banánu a baby špenátu přidáte cokoli (tedy téměř cokoli), co zrovna máte doma...

Burákové máslo, koření, další ovoce, kakao, vanilku... Fantazii (a chutím) se prostě meze nekladou a když už si i můj drahý pochutnal a prohlásil, že mu to vážně chutná, tak je asi co říct :-)




Co budeme potřebovat:

  • banán
  • hrst baby špenátu
  • mléko nebo vodu
  • cokoli na dochucení, v mém případě to bylo:
    • kakao
    • burákové máslo
    • polníček
    • skořice (cca půl lžičky)
    • zázvor (cca půl lžičky)
    • panela na doslazení (ale nemusí být)

Postup:
Vše naházíme do mixéru, doplníme mlékem nebo vodou, rozmixujeme, konzumujeme. Jednoduché jako facka, chutná to ale fantasticky!


Jak říkám, do mixéru se dá naházet prakticky cokoli - klidně i mrkev, já pravidelně dávám muškátový oříšek nebo kardamon, pak samozřejmě jakékoli ovoce (mám ráda mango společně s nektarinkou a hruškou), nebo matcha tea. A jak normálně nesnáším mražené jahody, tak ve smoothies jsou super (dokonce lepší než čerstvé).

Takže hlavně se nebát a experimentovat. Já se držím hesla: "Když tam dávám samé dobré věci, tak to přece musí být dobré!" Jistě, Pejsek s Kočičkou se k dortu postavili stejně, to byl ale trochu jiný případ, buřty vám tam neradím dávat ;-)

Dobrou chuť!

Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat